Wednesday, December 31, 2008

DI GUDANG - SHIPPING BY SEA



Petang Jumaat (26/12/2008) adalah proses penghantaran barang ke Malaysia bagi yang ingin menggunakan shipping melalui laut. Shipping company provided/introduced by Anzax Counsultancy @ Shaharuddin. Cara pengiraan kos nya adalah RM350 per 1 CBM. Akan mengambil 3 minggu untuk sampai ke Port Kelang dan another 2 untuk forward ke Kota Kinabalu.....Lamanya tunggu barang kami ni... Takut ja ceramic kami yang kiut miut itu pecah. Harap2 ndaklah.

Oya, teringin juga balik sana nanti. Tetapi kali ini kak mungkin akan direct dari KK-SHENZEN baru naik keretapi ke Guangzhou. Jimat kos sikit. Kena belajar mandarin asas sedikit dulu.

P.S teruknya talian Internet TM @ Celcom broadband ini. Nak upload gambar pun dah berpuluh2 kali cuba. Nampaknya later lah i try to upload again. BTW, hopefully you readers can understood my bi, since back from China, my grammer still berterabur.. But as long u guys/girls understand, it's find with me. Especially when, like right now - i'm savouring the richness of chocolaterie MANNEKEN PIS which my dear friend bought for me from Bruxelles...nyam...nyam.

No comments:

Post a Comment